Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa (Kurier) już od 250,00 zł.
Reklamacje

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecam odmówienie przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się ze mną mailowo: littledreams.biuro@wp.pl

Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera
- w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiona poszewka okazuje się mieć wady lub jest niezgodna z opisem, proszę
o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij powrotem do sklepu poszewkę, którą chcesz zareklamować, dołączając
do niej pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).


2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformuję Cię mailowo lub telefonicznie
o wyniku postępowania reklamacyjnego.

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensuję poniesione przez Ciebie koszty poprzez: przesłanie nowego egzemplarza poszewki lub zwrot pieniędzy.

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażę Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślę na nasz koszt reklamowaną poszewkę.

W razie wątpliwości, zapraszam do kontaktu pod adresem e-mail: littledreams.biuro@wp.pl. Udzielę Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl